maanantai 16. tammikuuta 2012

kynsilakka joka pakenee.



Mulla on miljuunasti kynsilakkoja ja oon päättäny etten osta mitää kalliita lakkoja enää.
Oon haaveillu cracked kynsilakasta, mutten oo raaskinu ostaa ku en oo ollu varma et onko se siistiä tai toimiiko se ees.
No nyt sit henkkamaukalle oli tullu halpa versio kyseisestä aineesta.
Vajaa 3 euroa makso puteli. Ei niitä ollu ku hopee ja musta. 
Olen kuitenki iloinen ja tyytyväinen kyseiseen aineeseen.
Ku sitä laitto kynnelle ni se alko kuivuessa "pakenemaan"!! :D
Törkeeltä näyttää noi mun kynnet tossa. Mut vanhojen lakkojen päälle vaan vetäsin kokeiluks tota ainetta.
Lauantaina me ollaan menossa Sinnan kummien häihin ja sinne sit laitan joku melekoset kynnet. 
Nii ja saanhan mä kunnian tehä morsiammelleki kynnet torstaina! jiihaa. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti