keskiviikko 19. lokakuuta 2011

päiväni karkulaisena








Äiti ja Eeva tuli tänää Ouluun.
Olin onneks nukkunu parhaat yö unet koko Oulussa olo aikana. Sain nimittäin olla yksin huoneessa ja sain vielä nukahtamislääkkeen ja särkylääkkeen illalla.
Lähettiin puolen päivän aikaa keskustaan ja mentii kahville Coffee houseen. Sain pitkästä aikaa pepsimaxia. aa. ja ruis-lohipaniinin. ommom.. 
Äiti lähti ostaan vetskareita ja me Eevan kaa jäätiin viel istuun kahvilaan, kävely ei nimittäin oo yhtään mun juttu tällä hetkellä.
Äiti kävi ostaan finlaysonilta muumilakanat aatulle ja peetulle. On melkosen hienot. Olinki vähä haaveillu noista. :)
Sitte päätettiin mennä viikinkiravintola Haraldiin syömään. Otettiin alkupalaks Jumalaisen taistelun alkajaiskilpi, syötiin sitä ku ooteltii et Eija pääsee töistä.
Sitte minä ja Eeva valittiin sama pääruoka, eli Härän pihviä Tilda Tulikouran kyökistä. Oli toosi hyvää ja tultiin tooosi täyteen!
iltapalakaan ei oikee maistunu ku tuntu et oli viel ihan täynnä.


Mulle tuli aamulla uus huonekaveri. Sillä on menny lapsivedet 8lta aamulla ja se supistelee 5min välein ja on tosi kipee.
Eli mahtava yö tulossa mulle. Onneks sain viimeyön nukuttua. Ja aamulla se viimestä lähtee synnyttävien osastolle.
Mulla itelläki on huomenna lääkärin kontrolli päivä. 
7ltä tulee jo verikokeen ottaja ja sit oottelen, lääkärin aikaa aamupäivän. Josko taas kuulis vähä jtn uutta. :)
Ilonen uutinen oli, et tälläki osastolla on perhehuone. Pitää yrittää, josko viikonlopuks sais sen, tai ens viikoks. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti