tiistai 25. lokakuuta 2011

rv 36 ja puhelimesta löytyneitä kuvia!

Tony otti sunnuntaina kuvan mahasta
ja hyvin turvonneesta Marista.
 
Sairaalan kanttiinissa käytiin kaffilla, söin Aleksanterin ja
join vadelmalimpparia.
 
Tony ihastu venetsialaisina etanoihin.
Tilattiin niitä sit alkupalaks Oskarin kellarissa.

Naisten liiga. OLS-SPV.
sukka uppos nilkkaan. ja uppois varmaa
uudestaan, jos saisin ne vielä jalkaan.
 
maailman KALLEIMMAT pulla"kaffit", eli vichyt. mut
21e!!!!! 
Oulun mäkkärissä oli hifistelylaite. :D
Se hälytti ku sai hakee hampparit kassalta.
Äiti osti mulle uuden Leena Lehtolaisen ja
toi matonkuteita ja koukun. Oon tehny jo muutaman
korin. Seuraavaks pitäis vaa keriä kudetta lisää.

Tänää on rv 36+4.
Olin sikiötutkimusosastolla tänää.
Eilen oli normaali lääkärin kontrolli ja se sit halus tälle päivälle ajan, että mennään kunnon laitteilla kattoo vauvojen koot.
A oli 2360g ja B 2600g. 
Kaikki oli hyvin ja lääkäri tyytyväinen. 
Oli ihmeissään, etten ollu jo yöllä synnyttäny, ku olin kuulemma jo eilen sen verran hyvällä mallilla.. 
Tänää sit totes, ettei tarvi ees magneetti kuviin mennä. A on jo niin alhaalla synnytyskanavassa, että lääkäri pysty käsikopelolla tutkia, että mahtuvat kyllä syntymään alateitse. Neljä senttiä oon auki, et saapi nähä millon alkavat puskeutumaan maailmaan. Ainakaa supistuksia ei oo viel ollu. Lapsiveden meno kai se ois sit seuraavana ohjelmassa. Mut kyllä mä viel pari päivää kestän ootellakki. Ens viikolla sitä joka tapauksessa jo käynnistetään, ellei oo tulleet itekseen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti